Reklamační řád

Reklamační řád     Jak reklamovat

Odeslání reklamace
Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno REKLAMACE. Doporučujeme, aby zásilka obsahovala doklad o nákupu zboží a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.

Průběh reklamace
O průběhu reklamace budete informováni emaily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout. 

Kontakty
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.

Doručovací adresa
Radka Pittrová

Americká 396

34561 Staňkov

 

IČ: 61151874, DIČ: CZ6962232156

 

email: posta@servispc.com, telefon: 777231269 


Co dělat když?

Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás prosím emailem na posta@servispc.com, kde uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.

Dodávka je mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

V případě doručení zboží v neodpovídajícím stavu např. s poškozeným obalem či jeví-li zboží jiné známky poškození zásilku NEPŘEJÍMEJTE!

Zvýšené opatrnosti dbejte obzvlášť u produktů jako např. televizory, monitory, mikrovlnné trouby, varné desky, atp. u kterých může vlivem přepravy dojít k poškození obrazovky či skleněných částí.

Popřípadě můžete zboží přijmout s výhradou a sepsat s dopravcem záznam o škodě nebo zboží s dopravcem rozbalit a zkontrolovat před převzetím.

Konkrétní postupy jak postupovat při doručení poškozeného zboží naleznete níže.

Česká Pošta
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti emailem na rma@bscom.cz (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

123 kurýr

Při zjištění vad Zásilky je příjemce povinen bezodkladně sepsat za přítomnosti Kurýra škodní zápis přímo na Místě doručení o poškozeném / porušeném balení Zásilky nebo obsahu Zásilky, který bude podepsán Příjemcem a Kurýrem, který Zásilku doručil. Při nesplnění této povinnosti Příjemce (sepsání / vyplnění škodného zápisu), jakékoliv dodatečné reklamace ohledně Zásilky nebudou Poskytovatelem akceptovány.

Příjemce je povinen ihned po doručení Zásilky zboží zcela vybalit a zjistit, zda není mechanicky poškozeno a zda obsah Zásilky odpovídá Objednávce. V případě, že obsah Zásilky zcela zjevně vůbec neodpovídá Objednávce a / nebo je obsah Zásilky mechanicky poškozen, je Příjemce povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit / reklamovat Poskytovateli a to do 3 pracovních dnů od převzetí Zásilky, jinak dodatečné reklamace nebudou Poskytovatelem akceptovány.

Více informací ZDE

E-mail: info@123kuryr.cz             Tel.: +420 779 998 321                  Web: www.123kuryr.cz

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DPD

Poškozená zásilka
Při jakémkoli poškození zásilky je třeba vždy vyplnit zápis o škodě, a to ihned nebo nejpozději do 7 pracovních dnů od doručení poškozené zásilky.

Ztracená zásilka
Pokud příjemce neobdržel zásilku v předpokládaný den doručení, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře nebo na telefonním čísle 225 373 373 s žádostí o dohledání zásilky.

V případě nedohledání zásilky budete vyzváni k dodání následujících podkladů pro uznání reklamace:
• bankovní účet a variabilní symbol pro zaplacení škody
• doklad o obsahu zásilky
• pořizovací doklad, který poukazuje na hodnotu škody.

Důležité: Kontaktní formulář nenahrazuje samotné nahlášení škody k poškozené nebo ztracené zásilce, ani vznesení nároku na její náhradu. Vyplnění kontaktního formuláře pouze urychlí proces při dohledání nedoručené/ztracené zásilky.

Pro více informací ZDE.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zásilkovna
 
Pokud máte podezření na ztrátu zásilky, její poškození, poškození obsahu zásilky během přepravy atp., prosíme o vyplnění formuláře ZDE. Po zadání vašeho čísla zásilky se Zásilkovna vynasnaží co nejrychleji situaci dořešit.

Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti emailem na rma@bscom.cz

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toptrans

V případě zjištěného poškození nebo ztráty zásilky zadává reklamaci vždy odesílatel zásilky. K podání reklamace je vždy potřeba zápis o škodě (vyhotovený při převzetí zboží s kurýrem) a další doklady, ze kterých musí být zřejmý rozsah balení a finanční výše škody.
Informaci o poškození zásilky je nutné doložit do 24 hodin od převzetí na email rma@bscom.cz a to včetně dokladů a detailních fotografií poškození.

Škodní událost bude prošetřena a výsledek reklamačního řízení bude oznámen písemnou formou reklamujícímu v co nejkratším termínu, nejpozději do 30 dnů.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Upozornění

Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost BScom s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem). O průběhu reklamace budete informováni emailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší pracovní době v provozovně Spojenecká 1111, Trutnov.

Doporučujeme

Zboží, jež má v seznamu autorizovaných servisů uvedeno přímé servisní zastoupení pro ČR, doporučujeme reklamovat přímo tam. Celý proces probíhá výrazně rychleji, neboť nejednáte přes prostředníka, ale přímo. Vzhledem k tomu, že každý z těchto výrobců vybírá svůj autorizovaný servis velmi pečlivě, jsou jejich služby na dobré úrovni a poskytnou Vám veškerý komfort, který výrobce nabízí (velmi často oprava u zákazníka nebo výměna ihned, apod.) Více informací naleznete zde.

Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v oblasti služeb poskytovaných dodavatelem Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/)

 

1